Friday, May 15, 2009

###PulaU PerHentIan JourNey###






















kisah aku di Pulau Perhentian...erm memang xdapat aku katekan biler dapat pegi pulau tu..wow seronok..aku dapat family angkat yg baik..huh..dah anggap cam family sendiri..erm aku panggil mama n abah..rindunye samer dyorang...erm dapat lihat kehidupan orang pulau..memang benar ler..mereka bukan hidup senang..kebanyakannya susa..huh..aku xdapat bayangkan hidup kat pulau..erm susa2..so kite yg dapat cam segale kemudahan kire beruntung dan patut bersyukur..















huu..pengalaman yang best xdapat aku luperkan snorkeling tgok ikan yg cantik2 n penyu..erm tp aku xberani snorkeling shark point..huhu..tatot........mandi air berani..erm pasal air berani pernah kuar kat majalah..erm katenye bagus untuk berubat..wallahualam...yang seronok nye aku dapat memancing kat jeti walupun xdpt ikan..huhu..erm rugi aku xpat pegi mencandat sotong sbb my lecturer xkasi ..yelar..mlm2...yang paling best..ari2 aku mkn ikan..huhhuhu...kenangan kat saner xdpt aku luperkan..erm insyallh aku n rakan2 akan datang ke sanner lagi tuk bertemu ngan family angkat..huhu..erm kepade korang2 yg nk g saner..aku der ler no.contack..so tuk boat n penginapan lerh dapat murah..package pon murah...insyallh aku tolong.......rugi beb x g saner........

No comments: