Tuesday, May 26, 2009

HiTam Itu Manis..MenAwaN...

PetanG tadi Aku ngan Safa keluar pegi Bukit Kayu Hitam...erm ader ler member kitorang yang ajak...erM sebenarnye xder tujuan..sajer2 jerk nk pegi makan..ader ler member Aku tu nk belanjer makan..Lagi saTu aku frust nih..UPm vs UiTm rugby ..huhu..kalah plak...adush..aku melarikan diri..(chewah....sadisnye ayat..)


Jeli Kelape...

Erm yg paling aku suker makan, Air Kelape Jeli...sePerTi pic di atas..wow memang cedap wo...N yg satU lagi "keng Som"..(erm xtau ler ejaaan nih betoi ker tak..)ala..cam asam pedas..tapi dy warne oren+kuning...tp yg aku tau ni masakan Thai..wow pedas gler..aku xTahan lor...erm view resTaurant nih memang best...aku bukan nk cter pasal mknn..tapi..

Entah tibe2 member aku lerh bukak ctEr pasal somebody...erm aku TergeLak bile ingat2 balik kater2 member aku si baju BIrU n Kelabu.....si baju Kelabu berkate.."Macammane si..... lerh terpikat ngan si....???hahahahah..aku bantai gelak jerk..aku pon jawab ler..."kerane keHITAMAn dan KemaniSannye"...heheheheh..saper yang kenal somebody yg dimaksudkan memang tau pon,,dy mempunyai darah kacukan yg luar biasa..hehehe..cam pelakon Tamil pon ader xpon Pelakon Bollywood..heheheh..

disPlay..lelaki hitam n Manis..hehehe

nThen Si Baju Kelabu Pon menamBah.. lagi"kerane JeLiNgan Yg menggOde"..adush...memang tak dapat dinafikan" dyE" mempunyai jelingan Yg Manje..sampaikan member aku si Safa Nih Terpikat..huwawawa....yang aku xtahaN..erm si Baju Biru pon menambah lagi.."entah2 dye pakai minyaK senyonyong Dari Danok...huhuhu..."..adush..memang dyorang nih bab menguTuk no1..hahah..

Aku pon Xnafikan Kot..Kerane KehiTamaN dan KemanisanNye kot Membuat orang senang dekat ngan dye..heheheeh...lagi satu memang xdapat dinafikan..si Hitam Manis nih memang baik ler...:kot???"Si Baju biRu berKate.."In the realife..memng xdinafikaN orang yg hitam manis lg byk orang terpikat..."..bak kater2 aku.."hitam itu menawan"...So..si Kelabu tanye aku.."u suke yg cmNer?.."aku pon jawab sambil gelak2.."heheheh..I suKer Yg tInggi N PUtiH.."ader ker patut dy Berkate sebeginI..."yang putIh tu jambu"..adush..semue dalam kete bantai gelakkan aku...(amboi2 ko safa..kenekan aku yerk...xper2...hitam manis ooo hitam manis..pandang xjemu..pandang xjemu..."

p/s:Erm..lelaki nih jugak lagi hebat biler Bergosip...heheheheh...
Lelaki nih jugak Ader yg lebih suker diri dy hitam manis..ader yg xnk putih2...kater nye
"JAMBU".....
SI LELAKI baJU kELABU.."kamu memang nakal...byk idea tuk kenekan orang..ader ke patut dy kater aku gelak cam kude!!"
Si Lelaki bajU biRu:kamu nampak senyap n malu2 tp biler bersuare byk segale resepi dan idea2 nakal kamu keluar..adush...

No comments: