Saturday, May 23, 2009

Danok???ape yang best!!!







    erm sepanjang aku stay kat kedah ni..erm semue orang ckp ngan aku pasal DAnoK..erm especially lelaki ler..."erm rugi ler klu     xpegi"..huhuh..aper yg rugi nye???erm myb kot ehem..ehem...hahhaah..so korang2 fhm2 sendiri ler..erm Danok nikawasan thailand but  kire sempadan malaysia n thailand..erm kawan aku "lelaki"..ckp..hahahah.."kalu perempuan nk g saner kire untung sbb "pakaian dalam" die murah2..hahahah..ader ler somebody "lelaki" yang ckp sbb murah..hahaah.."sbb xlaku"..gurl2 saner xpakai..hahahha..!dengan nada gurau dan gelak ketawe yg sinis dy berkate!!!aku hanye tersengih bagai kerang busuk!!
Yang len plak aku dengar pasal DanoK nih..erm service memang murah!!mcm2 sevices ler..hahhaha..erm yg aku maksudkan service urut dy..aku teruje sgt..sbb murah..klu aku ke saner aku mst nk try gak..ni urut yg tol2 ler..bukan urut yg len!!hehehe..aiseh..nakal gak aku nih!!!
   eRM ni aku temuramah oramg lelaki yg biasa n slalu pergi..aku tengok pas dy penuh cop..maknenye dy slalu pergi ler..heheheh...erm klu pas tu bg org perlis,klantan  n kedah hanye RM10 bg 6 bulan..ermm klu aku orang cn comfirm aku buat..bukan aper sjer nk g saner njk tgok life saner!!!erm dy kate..huhuhu..klu nk dangdut,disco,open show semue ader..hahahaah...erm patut ler orang lelaki suke pergi!!!lagi ler aweks thailand cantik2 belaker!!!
lagi satu nk carik makanan halal senang sbb penduduk dy ramai yg islam..erm sebenarnye aku baru mkn "pUlut ayam" dari Danok..hehehe..erm orang lelaki yg penuh cop pas dy ler yg bagi aku..erm not bad ler..pulut mkn ngn sos n ayam..hahahah..
...Erm biasenye orang yg pegi area kedah  n perlis memnag xlepas peluang tuk pegi Danok!!!hahaha..erm aper2 pon tu hak masing2..bg aku yg penting..shopping..hahahah...jln1 tgok tempat orang...kat situ ler mcm2 ragam n budaya kite lihat...so klu korang nk tau pasal Danok..so pegi ler saner..





 


No comments: